Tatry w obiektywie...


...w sensie tylko część, bo ile możesz zobaczyć przez tylko 5 dni?

Panie i panowie, oto krótka fotorelacja z mojej ostatniej podróży, okraszonej zgubionym kolczykiem, brakiem możliwego pożywienia oraz siadania na mrowiskach i poszukiwaniem sensu życia...
Jako iż zazwyczaj to mój laptop płonie teraz nastąpiła mała zmiana, a nie laptop lecz dusza trawiona ogniem piekielnym przez demony braku czasu i sezonowej pracy... walory tekstowe będzie można podziwiać i zachwycać się nimi w następnym poście... teraz zostawiam was ze zdjęciami.
Enjoy - czy coś.

Trochę mrocznie i trochę ciemno - czyli tak jak obecnie panuje w mojej głowie...  a to, że pogoda trochę nie dopisała to chyba nadaje dziwnego, mrocznego uroku.

 
 
 
 
 
 
 
 

Ewentualne uwagi i komentarze mile widziane. Jak podkreślam jestem tylko amatorem- zapalonym pasjonatem, który przeczytał kilka poradników w internecie i szczyci się kilkoma udanymi ujęciami.
 Więc jak widzisz, że coś mogło by być lepiej - pisz, nie krępuj się...jak mi się komentarz nie spodoba to spotkamy się w jakiejś ciemnej uliczce, ta dziwna dziewczyna z siekierą i workiem - to będę ja.





Komentarze

  1. Ach,ale tam pięknie...To zdjęcie lasu szczególnie mnie urzekło,zawsze mam jakąś słabość do takich ciemnych,nieprzystępnych borów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie... do tego tak świetnie sfotografowane. Zachwycające, naprawdę. Zwłaszcza podoba mi się zdjęcie drugie, czwarte (podobnie jak koleżanka wyżej, uwielbiam zdjęcia takich ciemnych, trochę mrocznych lasów, jak i lasów w ogóle), szóste i ósme. Cudeńka, naprawdę.
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne zdjęcia!!! Uwielbiam takie klimaty! Te pierwsze drzewa, zdjęcie po nich i to orzedostatnie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie zdjęcia! Zdecydowanie moje klimaty - góry i mrok. Brakuję mi tylko morza gdzieś pod nimi ale takie rzeczy to raczej tylko w Norwegii. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo Norwegia ; ) jak kiedyś sie tam wybierzesz weź mnie w torbę.

      Usuń
  5. Moje zdjęcia są na dosyć niskim poziomie, a książka o fotografii nadal stoi gdzieś na półce nieprzeczytana, więc może nie będę się wypowiadać w kwestii uwag. Świetne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się drugie, czwarte, szóste i siódme.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podejmuję się wypowiadać o technicznej stronie bo się na tym kompletnie nie znam - sama jestem amatorem do potęgi n-tej. Natomiast podoba mi się klimat Twoich zdjęć, ta mroczna atmosfera, to na jakie rzeczy zwracasz uwagę - to jest nie do podrobienia! Rób zdjęcia dalej, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej, dziewczyno z siekierą, zdjęcia są epickie (powiedziała persona, która zdjęć robić nie lubi, więc nie sugeruj się), znaczy, jak dla mnie (czyt. poprzedni nawias)!
    Me serce podbiło zdjęcie lasu. Zawsze chciałam takowe zrobić, ale brak umiejętności i cierpliwości sprawił, że to, co było piękne i tajemnicze stawało się w obiektywie... brzydkie. A tu taki prawdziwy las uchwycony przez niejaką Perpetuę. Ach, szacunek, droga koleżanko z workiem.
    Mogłabym powiedzieć "masz talent", ale tego nie powiem. Bo takich strasznych rzeczy się nie mówi.
    Tu nie o talent chodzi, ale praktykę, teorię, wysiłek i tę okruszynę, no, dosłownie okruszynę talentu. Na talencie Michał Anioł nie ujechał, ale na pracy, no nie?
    Dziewczyno w ciemnej uliczce, wiedz, iż powyższe fotografię cieszą moje oko i serduszko, które góry kocha ^^
    Jesteś mój człek, boś istota górolubna!

    Pozdrawiam cieplutko!
    Stasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te zdjęcia, oddają magię Tatr :) 2, 4 i 7 to moje ulubione. Chętnie powiesiłabym je sobie nad łóżkiem, czy coś, bo sama talentu nie mam i pstrykam co popadnie, czym tam mam akurat pod ręką. Duży szacunek za te fotografie!
    X https://wszechswiatkontraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym zdjęciem lasu chciałabym mieć wytapetowane wszystkie ściany w całym domu. Najlepsze. ♥
    Góry są takie piękne, taką magię mają w sobie, że nawet oglądane tylko na zdjęciach zachwycają. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Walory tekstowe? Mimo krótkiego postu zawarłaś je doskonale. Tak samo zdjęcia, są piękne. 4, 5, 7, 8 i ostatnie... nie wiem, które lepsze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty